CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, August 1, 2010

.... Kekaguman.....



( Bacaan syeikh muammar - kira legend la ni~ )
Aku cuma mampu kagum jek skrg ni~ ... sebab dah lama tinggalkan zaman2 tarannum ni . Ada yang ajak kembali aktif dalam dunia tarannum ni~ ... ada jugak yang tanya kenapa tak teruskan dengan musabaqah ... kalau tntang musabaqah ... sebenarnya abah saya tak kasi . saya diizinkan belajar sahaja bukan untuk musabaqah . Masih teringat lagi kali pertama masuk musabaqah ... abah saya langsung tak hadir .. saya taknak masuk musabaqah atau penuhi undangan2 untuk majlis dengan bacaan al-quran tanpa redha abah saya.. sepanjang saya pergi ke mana2 majlis abah saya tak pernah hadir ... walaupun mak saya supportive . Saya ingt lagi bila saya tanya abah boleh tak saya masuk musabaqah ... " kan dulu abah dah kata , abah hantar ko belajar ni , belajar untuk diri sendiri ... "Abah saya ada pendapatnya sendiri tentang lantunan suara perempuan di depan ramai orang... ... Tak apalaa...~saya tak kisah .... selagi tak habis hafal quran ... sy cuma mampu kirim salam jek kat tarannum ~~ ..... Sampai jumpa lagi~ :)

0 comments: