CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 8, 2009

.....Episod 182..... - emotionally disturbed ^_^" -



(gambar kat atas ni tkde kene mengena ngan post ni , saje letak sbb comel~ )


Aku rasa bingung sangat sekarang ni .... huru hara dah pale hotak ni .... rasa dah tkleh nak fikir lagi dah.... tapi aku tau aku ttp kene fikir jugak~... aku nak kene buat satu keputusan yang besar lam idop .... sesuatu yg akan menentukan masa depan aku ..... nak ke taknak ...... ? ... aku masih berfikir lagi nih .... entah bila nak habis fikir .... balik2 fikir benda yg sama... migraine~migraine~ ... Mak pun dah kasi jwpn mak .... tinggal aku je.... nak ikot ckp mak ke nak buat apa yang aku nak buat..... Ya rab~... ahhh lalala~~ ... yg penting.. aku dah start nak jd tk normal dah ni ....


istikharah....yes..istikharah .... skng ni aku rasa nak duuuk jeeek kat dlm mejid azhar lelama ..... belajar jek apa yg ada ..... :S pastu kuar mejid senyum sensorang... kunun2 dah ok tp hopefully aku dah ok la kan waktu tu ... pastu pi buat kerja cm biasa...~


tetiba rasa cm tknak balik sg , tp kalau tk balik aku tkt makin tk normal aku jadinya... kesimpulannya... part ni ikot ckp mak.... balik kot... ke kot tak balik..kee kot lambat sket balik...ahhh tk tau laa~ ...


sebulan lagi exam.... bittawfiq wal hidayah semua untuk exam nnti~ :D

" Seni itu bererti , dan setiap yang bererti itu berisi dan setiap yang berisi itu pasti ada ta'sir ~" - Allahumma yassir wa laa tu'assir~.. (hoping for e best to happen)

0 comments: