CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 4, 2009

....Episod 165...- Missing them ~ :') -



Beberapa minggu yang lalu , kesibukan ke pengajian sana sini membuatkan aku lupa nak update blog ni . Banyak gileee benda yang dah terjadi yang tak sempat nak aku rakamkan lam blog ni . Takpe jeklaa . dah ada peluang ni , aku ringkaskan jek ...

Kat mesir sekarang ni , rumah masya Allah dah tinggal aku sorang jek ... featuring ida yang kebetulan nak pi dars , jadi dia stay la ngan aku . Budak2 singapore plak , lagik sedih ... tak sampai 50 pun rasanya .... akhawat jek 20 pun tak sampai ... haiz... tiba2 sunyi sepi plak mesir ni jadinya :p .

Dah dua minggu aku tak hadirkan diri untuk bertemu dengan syeikh abdullah . Setiap kali nak bertemu dengan dia ... macam2 perasaan ada lam hati aku ni ... kadang rasa nak termuntah sbb nervous sgt.. kadang rasa cam nak semput sebab nafas dah tak cukup2 dah ... kadang langkah nak pi masuk pejabat imam tu terketar2 jek.. padahal syeikh takdelah marah ..cuma wajah syeikh yang agak bengis tu ... sentiasa terbayang2 lam otak aku ni ... dahlah tu syeikh ni tak kasi chance langsung aku nak meraba2 sekejap nak mengingat ayat time nak sambung hafalan ... kata ida " syeikh2 kat mesir ni memang macam tu, kalau kita lambat sambung pada diorang kita tak lancar" ... pulak dah~~... semakin haru biru laa perasaan aku bila nak jumpa syeikh nanti..

Sekarang ni aku kat mansoura.. membawa hati lagi lepas adik2 dan kawan2 semua dah balik negeri... ecehh .. lepas ni barulah jadual baru pengajian boleh dibuat n dah boleh jumpa syeikh abdullah selalu huhu~...

Kepada semua yang dah pulang... doakan saya... bila makan makanan kat tmpt best2 tu ingt2 laa org yg jauh di mata ni.. hee~

To angah halimah : Hadirkan diri ku di setiap rowhah habib umar yang ada ... semoga pulang nanti menjadi yg lebih baik lagi~... doakan aku juga akan jejakkan kaki ke sana tak lama lagi ...

To Adik halimah : Teruskan bercinta dengan lughah ...~ teruskan sebarkan cinta tu pada mereka2 yang baru nak mengenal cinta tu ..~ terus menjadi halimah yang kuat fizikal n mental ok? :D .. doakan alang juga akan terus bercinta dengan kuliah ni~

To Along Fatimah : Rindu gilee nak tido ngan along.. ~ rindu saat2 along mintak resepi macam2... sori laa along tak sempat nak buatkan epok2 utk along.... Along.. make sure balik sini dah tebal dah kitab resepi tu... hihi ... Along.. doakan azam untuk tuntut ilmu yang along ada tu pun alang ada jugak k....tenkiu

To Iman : Doakan kak fatya k...~ Doakan kak fatya yang idil kenal dulu kat sekolah sama dengan yang sekarang... kalau berubah pun biar lah yg lebih baik lagi k...

To Dada : u r the best cuzzy ever~~~ !! tenkiu for the flowers that u gave me on my birthday .... sekarang dah takde org nak layan kasi bunga kat aku ida!! huhu :'( .. sedih giler wei .. Anw.... im proud of u ... sebilik dengan mu .. ku rasa macam nampak ko membesar dan mematang depan aku huhu ( ade ke word mematang tuu ? ) ... tak sesia aku sabar ngan kerenah korg dulu.. haiz.. heh

To farah , kak ecah n mif : U r the best jiran i could ever asked for .... Thank you for everything... everything ... and everything...and i really mean EVERYTHING hehe.. banyak sangat nak sebut... Doakan fatya k korang~ ..

To kamma zee aisyah su odah ina n nadiah ... : Korang.... rindu gile2 kat korang.... sori sebab tak spend time sesama macam dulu .... doakan kt... kalau free2 kol k korg~ :D

To mizi : Terima kasih krn selalu layan fatya time tengah mengong... terima kasih krn selalu ada untuk buat fatya ketawa.. terima kasih krn buatkan fatya lebih ceria dari fatya yang dulu .... Terima kasih sangat2 ~ ...

To Pak teh Amzar yang akan balik nanti : Terima kasih sebab kongsi qasidah ... Terima kasih sebab bagi gambar amzar tu :) .. Teruskan perjuangan akhi~.. and i see strength in you .. doakan ana najah ... doakan ana sehat.. n sampaikan salam peluk cium ana pada amzar... budak paling cuuuuute lam dunia.. huhu ..


Ilahi ... rahmatilah mereka... teman2 yang pulang bertemu keluarga.... untuk mencari kekuatan bagi meneruskan kehidupan mereka di bumi barakah ini~ ...


Ilahi... jangan pernah tinggalkan aku~..


1 comments:

syad said...

salam ukhti...alaa,burdah tu pn mmng spttnya kn sebar2kan...sm2 brhibur la..hehe..krm slam pd amzar ya??..ok,insyaAllah..ana bgtau amzar yg ada sorang kakak ni minat kt amzar..klu dia trma ok la tu...haha..ehm,ana blk 13.7 ni..so,doakan ana selamat balik mesia n datang mesir blk k..