CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 14, 2010

.....Episod 195..... - Masih tersenyum -

(gambar adalah hiasan semata2.. majlis dabes k heee )
Selawat Badriyah dan qasidah muhammadiyah masih terngiang2 lagi di telinga dan fikiran ini . Seolah olah Majlis Memperingati maulidin nabiy semalam masih lagi berterusan dan tidak ada hentinya .


Kali pertama aku rasa terharu duduk bersama pelajar2 singapura yang lain . Kali pertama aku rasa penting untuk aku kekal duduk di markaz dan membiarkan tuition dan kelas2 lain berlalu sahaja tanpa ada rasa bersalah pun . Kali pertama itu adalah semalam ... Hari yang penuh dengan senyuman~ ... bukan secara zahir :P kerana aku rasa semalam muka aku paling serious kot .... tapi deep down i never stop smiling~ ...


Semalam merupakan hari yang tak akan pernah aku lupakan . Setiap detik sangat berharga . Setiap detik yang membuat aku rasa pengorbanan untuk perkemas tidak pernah sia-sia .. Ya , tidak sia-sia .


'ashan hubbunnabiy .... Sollu 'alannnabiy .... :)


dan aku masih lagi di sini... tersenyum ... mengingati kemanisan semalam ~

1 comments:

amu mejie said...

hadapi dengan senyuman :) ....pengrbanan yg berbalas...Allahumma solli 'ala sayyidina muhammad....