CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 16, 2011

....Episod 240...... - Dalam sujud ini -


Imtihan datang lagi ..... Kuliah pun dah selesai .... masa yang ada cuma di rumah , nota dan khat . masa berbaki... ? aku habiskan memikirkan keluarga .. ramai rupanya yang aku rindu . dan sangat2 rindu . sangat sangat sangat rindu . Kehilangan seorang ahli keluarga baru2 ini membuat rindu semakin kuat merayu ... meminta jasad ini berada bersama mereka .


Setiap kali imtihan , setiap kali itu juga , ada yang hadir mengajar aku untuk sentiasa tersenyum , memujuk aku , kalau hidup itu indah sebenarnya .... rindu bahagia kalau aku mampu utk bahagiakan diri ... dan aku punya 1001 sebab untuk terus bahagia ... , dan imtihan kali ini , gambar ini pengganti untuk kata2 dari dia ..... Sekali lagi , terima kasih .... walaupun saat2 itu tiada lagi... senyuman itu masih berbaki lagi hingga kini :)

Saya pasti , Allah akan sampaikan rasa rindu saya pada mereka .... dalam setiap sujud saya ....

0 comments: