CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 19, 2008

.... Episod 76 .... - Manisnya cinta itu -

أقسم بالله العظيم أقسم بالله العظيم أقسم بالله العظيم
إني أحبكم فى الله

Bismillahil waduudul ghafuur ...

Kata - kata diatas adalah kata-kata terakhir ust fatris dalam pertemuan singkat bersama beliau dan ust saiful adli semalam . Terharu sangat - sangat bila ust cakap macam tu . ' bila ana balik sini ana teringat kat markaz , kat antum semua , ana rasa macam kita ni semua satu keluarga ' . Haiz, macam nak ternangis jek bila dengar kata2 tu . Yang penting , perjumpaan semalam tu best sangat , ditambah dengan kata-kata ust saiful adli tentang harapan mak ayah dan guru-guru kat singapore... ya Rab! rasa haru sangat . Tak sabar nak balik sg .... nak jumpa family semula... nak jumpa asatizah ... nak jumpa mudir... nak jumpa teman-teman... dan nak jumpa adik2 semua :)

1 comments:

raihan said...

cuti semester balik singapura la..rindu sgt kan? :P

dapat email ana tak?