CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 3, 2009

....Episod 160.... - Ditunda ? -



Saya betul2 rasa saya perlukan bunga sekarang ni . Untuk meredakan perasaan yang dah tak tentu arah dah . Kenapa ? .. hai .. begini ceritanya...

Saya ada imtihan 04/06/2009 , hari khamis . Ketika saya sedang asyik menghafal nota saya di dapur .. tiba2 ada seorang teman datang menerpa secara mengejut ... saya hanya mampu memberikan muka toya saya yang dah kepenatan menghafal ... " Aku ada good news untuk kau ... kau dah tau ke blum ? " " apa dia ... ?" " Semua yang ada exam 4 haribulan ni ditunda , ko punya ditunda 15 . " " saya pun menarik nafas dalam2... bukan menandakan saya lega , tapi keluhan berat yang saya lepaskan . lalalala~ ... saya letih la kena tunggu lama2 ....

" Obama datang la korang sebab tu kena tunda.. " " Kenapa obama kena datang hari khamis ? kenapa tk hari jumaat ?! .. kan cuti ... jadi semua orang boleh buat kerja macam biasa... Tak pun datanglah time musim cuti ... " Bentak saya geram .

Macam2 cerita saya dengar ... yang ditunda satu hal , cerita tentang wafidin n wafidat ditangkap tak semena2 sempena kedatangan obama ni pun satu hal lagi... tk tau laa sejauh mana kebenarannya .... haiz.. apa nak jadi ... kalau la saya dapat jumpa obama ni ... nak jek saya kata.. sir can u please postpone your visit to cairo some other time.. huhu ..

Stress ni .. takpelah , apa pun yang terjadi ... saya tetap takkan cancel plan nak pegi mansoura ahad ni ... nak pi jugak! ..

0 comments: