CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 12, 2009

.....Episod 154.... - Reasons -




Video clip yang sangat simple . Tak tau kenapa , tapi suka sangat dengan lagu ni .

Somebody asked , kenapa post2 sekarang hanya tentang pengalaman hidup dan diri sendiri , mana pergi post2 ilmiah ? - Jawapannya : Saya betul2 nak bebaskan blog saya dari mencederakan perasaan mana2 pihak dengan fikrah saya . Saya ambil keputusan untuk teruskan berblog tapi biarlah isinya tak menyentuh isu2 sensitif yang tak patut saya kupas . Saya belum bersedia untuk mula menulis kembali idea2 yang serius k :) . Tengok lah nanti .

Post tentang confession akan saya sambung ikut mood saya . heh . Ada yang bertanya , Banyak ke yang nak di confess ? tak sabar ni nak tunggu ... - Jawapan saya : Tak payahlah tunggu . Confession saya tu saya cuma akan cerita perubahan yang berlaku pada saya . Sengaja saya nak tulis , biar saya ingat , kesilapan2 yang dah saya buat :) .

Semenjak dua menjak ni , banyak betul yang bertanya itu dan ini . Tak sangka pulak , blog ni boleh jadi tempat orang tapis peribadi saya :s . Kenapa fathiah mcm dah lain ni , tengok post pun macam dah takde yang thiqah2? Jawapan saya : ?! Lain atau tidak terpulang kepada diri masing2 . Manusia berubah . Kadangkala saya sendiri tak sedar saya dah berubah . Tapi saya tak boleh nak sekat perubahan ni dari berlaku . Keadaan sekeliling saya membentuk diri saya . Saya selepas berada di bumi kinanah dan saya sebelum berangkat datang ke sini .... adalah dua orang yang berbeza .... Doakan perubahan yang berlaku ni ke arah yang lebih baik insya Allah . Thiqah ? hmm ... tersenyum saya mendengar , boleh tolong ta'rifkan thiqah tu ? thanks alot .

:) , Hari ni ulang tahun abah , Abah ... i love u more than yesterday more than two days ago. Thx for everything . Sorry if i disappoint u in many ways . To mak : Selamat hari ibu . How do i describe the longing i have for both of u :'( .

Ilahi.. kun ma'i wa laa tatrukni ~

5 comments:

Pendahaga Ilmu said...
This comment has been removed by the author.
Pendahaga Ilmu said...

Fathiah...
Kalau nak ikut kehendak manusia,memang tiada penghujungnya.Pepatah arab kata: 'Ridha An-Nas qhoyatun la tudrak!'

Just be Yourself n do wat u like as long tak melanggar syarak n ikut petunjuk Rasulullah s.a.w.

pali said...
This comment has been removed by the author.
pali said...

salams, fathiah,

walaupun kekadang kita merasakan kita jujur dengan diri dan tidak menipu, namun hampir tiap ketika kita tertipu dengan diri sendiri. berhati2 dengan hati dan diri.

Ikut hati mati, ikut rasa binasa. jadi ikutlah?..

Boleh jadi benda yang tidak disukai baik bagi kamu. Dan perkara yang menjadi kesukaan tidak baik. Allah lebih mengetahui.

Nukilan adalah bahasa hati. Sememangnya saya "cemburukan" fathiah dan rakan2 yang ada di bumi para Ambiya.

Ambillah baraqahnya disitu,

Afwan.

Adrian said...

i like that par of your article thanks for sharing this great article.dental logo design