CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 5, 2009

....Episod 152.... - sorry :( -

Bismillahil ghafuurur rahiim

Malam 3 may merupakan malam paling kecoh dan sibuk untuk saya . Ada majlis hari jadi yang pertama untuk baby seorang siswi sg di Rumah kl . Kakak tersebut minta saya dan teman2 bantu dalam persiapan majlis tu nanti . Saya saaangat sibuk waktu tu sebab perlu siapkan deco. Hp saya dah mati . Batt flat . Saya tinggalkan dalam bilik tetamu . Lepas saya keluar , bilik tu terus dikunci .

Sepanjang hp saya tak hidup tu , ada seorang rakan yang cuba berkali2 nak contact saya . dia betul2 perlukan saya . Saya tak sangka . Perlunya dia kpada saya waktu tu . Saya hampir menangis bila semalam terjumpa dengan dia dan dia ceritakan pada saya apa yang terjadi . Saya tak sangka off nye hp saya tu dah buat seorang rakan yang sangat2 rapat dengan saya hampir hilang semangat nya .

Selepas semalam , saya berjanji pada diri sendiri untuk tidak meninggalkan hp saya dalam apa2 pun keadaan dan saya akan pastikan dia sentiasa on . Kepada teman saya tu : Saya minta maaf sangat2 . Kerana tak ada bersama dia diwaktu dia betul2 perlukan saya .

Lesson learnt .......... :'( im sorry dearest .
__________________________________________

Atlast , bila pi rumah kl tu saya dah dapat jumpa cucu tokma . Kawan baik nenek saya :) ( an information not important for other ppl except me )

0 comments: