CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 23, 2009

.... Episod 128 .... - Syukran , thank you , terima kasih , merci .... -

Salamullahi'alaykum

All this while , i've always wanted a bouquet of flowers to be given to me as a gift , .. and i've always wanted any scented stuff from natural looks ... and a few weeks back , i realised that i need this book .. which i thought everyone of my ahli beit had the book except me ( it actually top the list of books im gonna buy at ma'rad ) .................. Guess what ...?

All those thing mentioned above ... is on my desk . Right in front of my eyes . And i cant stop smiling. I would really realy really like to thank my ahli beit , rumah syarif and also my cousin for the gifts that they have forked out maybe a large sum of money just to get me all those stuffs for my birthday . Alfu syukran 'alaykum .

Sejambak ros merah .. ( ada 20 kuntum ) , wangian dari natural looks dgn lilin berbentuk bunga warna ungu , dan juga kitab Aqlul Fiqhi . Terkejut... ye terkejut . Hadiah pertama , dari rumah syarif . Bila hadiah tu dihulurkan , saya rasa excited sangat sebab saya suka sangat jenama tu . Masih ada lagi barang2 wangian white musk yang saya beli setahun yang lalu . Oleh kerana harganya yang agak ... hmm .. boleh tahan lah mahalnya ... saya hanya mampu melihat saja setiap kali lalu didepan kedai tersebut sambil menghidu bau wangi yang ada .

Hadiah kedua sejambak ros merah . Malam 21 jan . bila saya masuk ke dalam bilik , dan ternampak bunga2 yang ada ... saya tersenyum lebar. Dan saya tak mampu nak menghalang mata saya dari basah digenangi airmata . Satu pemberian yang tak dapat nak saya gambarkan betapa gembiranya saya menerima hadiah tersebut . Dari dulu , saya sentiasa kata pada diri sendiri , kalau ada yang nak memberi .. untuk hari jadi , cukuplah bunga sebagai hadiah nya . Semakin hari , perasaan suka saya terhadap bunga semakin bertambah . Memang pelik , tapi kehadiran bunga dalam bilik dan di tempat saya belajar seolah-olah menjadi pemangkin semangat saya .

Hadiah yang ketiga . Baru terima semalam . hehe . Bila hadiah dihulurkan , sekali pegang saya tahu isinya buku . Bila dah tengok betul2... dan bila saya nampak kitab Aqlul fiqhi yang menjadi hadiah , hati saya melonjak kegembiraan . Untuk kali yang ketiga, saya diberikan hadiah yang memang saya sangt2 inginkan .Alhamdulillah .

Saya tak pernah menzahirkan kepada sesiapa... apa yang saya inginkan . Yang tahu pergolakan hati saya hanya DIA . Dan dia sampaikan kata2 hati saya pada mereka ....

Selama ini saya tau DIA mendengar kata2 hati saya .... cuma mungkin masanya belum sesuai untuk DIA berikan apa yang saya inginkan .... kalau untuk mendapatkan sejambak bunga , saya perlu tunggu setahun lebih ... untuk mendapatkan sesuatu yang akan menentukan masa depan saya , sudah tentunya memerlukan bukan hanya kesabaran tapi juga kekuatan untuk teruskan semangat juang saya atas muka Bumi - NYA ini .

( untuk mereka yang call dan msg selamat hari jadi .. terima kasih kerana sudi nak ingat hari jadi saya :) ... terharu la jugak , saya mintak maaf kerana tak ada satu pun msg yang saya balas .. bukan tak mahu tapi atas sebab2 tertentu saya tak mampu nak balas. )

Sekali lagi pada semua.... Syukran ..

Ilahi ... anta maqshuudi wa redhaka mathlubi ..

0 comments: