CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, June 19, 2008

.... Episod 96 ..... - Look into my eyes -

Tengahari tadi , dengan berat hati saya mengikut langkah ramai pergi ke airport untuk hantar roomate saya balik sg. Saya dah tak tau apa yang saya rasa tadi . Yang penting... beberapa hari yang lepas , saya susah nak tidur... setiap kali saya nak tutup mata , saya tak dapat nak bayangkan , macammana saya akan berdepan dengan waktu2 perpisahan dengan dia . Kenapa balik cepat sangat ye?? hmm , soalan yang sepatutnya ditanya adalah , kenapa saya yang balik lambat sangat ? haiz . Tapi setiap kali saya fikirkan benda tu , mesti saya kalah dengan airmata . Saya tak tau kenapa... tapi the thought yang die akan tinggalkan saya macam buat saya fikir yang seolah-olah saya tak akan jumpa dia lagi , kalau pun kami jumpa , mungkin dah tak sama macam dulu la kan . Haiz, entahlah saya sendiri tak tau kenapa saya sensitif sangat . Saya sendiri tak sangka yang saya akan nangis macam gitu sekali waktu kat airport .

Pujuk lah saya macammana pun , saya tetap tak mampu nak halang airmata ni . Saya rasa macam , banyak sangat benda saya nak cakap kat dia.. tapi masa seperti tak mengizinkan ... :'( sampai saat saya tulis post ni .. saya masih tak boleh nak bendung kesedihan saya ni.. Teringat pesananan terakhir dari dia " .....Aku sayang kau macam adik aku sendiri ... be strong k , balik sini lagi ...." Saya dah takde kata-kata nak luahkan waktu tu.. tangisan saya menjadi bahasa saya ... bahasa hati .. itu sahaja yang mampu saya beri , tanda salam akhir saya untuk dia.. :') .

Kalau lah manusia boleh baca isi hati seseorang tu hanya dengan memandang ke dalam mata orang lain... hmmm....



i have no words...
that can show how i feel ...
just look into my eyes...
and read every tears ...
i'm about to reveal ..

" masih segar di ingatan ku sentiasa kenangan menggamit rasa tempuhi onak dan duri itulah yang diharungi ..... " Thanx for everything farah umainah :')

0 comments: